Ogólne warunki techniczne występu zespołu Saksofort:
- potrzebny jest fortepian akustyczny. Nastrojony, ze sprawną mechaniką;
- zapewnienie przynajmniej 30-minutowej próby na dwie godziny przed występem;
- w salach koncertowych z dobrą akustyką nagłośnienie nie jest konieczne; w innych przypadkach potrzebne jest nagłośnienie odpowiednie do wielkości danej sali;
- trzy wielkomembranowe mikrofony pojemnościowe z kablami i statywami;
- konsoleta mikserska, końcówka mocy i głośniki;
- realizator dźwięku;
- w przypadku koncertu z przetworzeniami elektronicznymi czas potrzebny na instalację sprzętu i próbę dźwiękową wynosi co najmniej dwie godziny;
- zapewnienie garderoby;
- zapewnienie członkom zespołu napojów chłodzących, kawy i herbaty podczas próby i koncertu, a także po jego zakończeniu;
- zapewnienie możliwości sprzedaży płyt zespołu.

W przypadku koncertu z przetworzeniami zespół dysponuje własną cyfrową konsoletą mikserską która bezpośrednio wpinana jest do końcówek mocy (końcówki i głośniki zapewnia organizator);
- wyjścia sygnałowe z konsolety zespołu realizowane są na następujących złączach:
- 2 x XLR (Canon);
- 4 x Jack 6,3 mm symetryczny;
- wszystkie wyjścia pracują w standardzie +4dB;
- istnieje możliwość alternatywnego skorzystania z dwóch wyjść typu RCA - chinch w standardzie –10 dB oraz wyjść cyfrowych w formatach AES/EBU lub S/PDIF coaxial;
- nagłośnienie przetworzeń może być stereofoniczne lub wielokanałowe (w miarę możliwości organizatora)
- np.:
a) stereofoniczna końcówka mocy i dwie kolumny głośnikowe,
b) dwie lub trzy końcówki mocy i – odpowiednio do nich – cztery bądź sześć kolumn głośnikowych rozmieszczonych dookoła publiczności.

Szczegółowe ustalenia techniczne należy każdorazowo uzgodnić z zespołem minimum na tydzień przed koncertem.

W przypadku koncertu z przetworzeniami zespół dysponuje własną cyfrową konsoletą mikserską która bezpośrednio wpinana jest do końcówek mocy (końcówki i głośniki zapewnia organizator.);
- wyjścia sygnałowe z konsolety zespołu realizowane są na następujących złączach:
- 2 x XLR (Canon);
- 4 x Jack 6,3 mm symetryczny;
- Wszystkie wyjścia pracują w standardzie +4dB;
- Istnieje możliwość alternatywnego skorzystania z dwóch wyjść typu RCA - chinch w standardzie –10 dB oraz wyjść cyfrowych w formatach AES/EBU lub S/PDIF coaxial;
- nagłośnienie przetworzeń może być stereofoniczne lub wielokanałowe (w miarę możliwości organizatora)
- np.:
a) stereofoniczna końcówka mocy i dwie kolumny głośnikowe,
b) dwie lub trzy końcówki mocy i – odpowiednio do nich – cztery bądź sześć kolumn głośnikowych rozmieszczonych dookoła publiczności.

W przypadku koncertu z przetworzeniami zespół dysponuje własną cyfrową konsoletą mikserską która bezpośrednio wpinana jest do końcówek mocy (końcówki i głośniki zapewnia organizator.);
- wyjścia sygnałowe z konsolety zespołu realizowane są na następujących złączach:
- 2 x XLR (Canon);
- 4 x Jack 6,3 mm symetryczny;
- Wszystkie wyjścia pracują w standardzie +4dB;
- Istnieje możliwość alternatywnego skorzystania z dwóch wyjść typu RCA - chinch w standardzie –10 dB oraz wyjść cyfrowych w formatach AES/EBU lub S/PDIF coaxial;
- nagłośnienie przetworzeń może być stereofoniczne lub wielokanałowe (w miarę możliwości organizatora)
- np.:
a) stereofoniczna końcówka mocy i dwie kolumny głośnikowe,
b) dwie lub trzy końcówki mocy i – odpowiednio do nich – cztery bądź sześć kolumn głośnikowych rozmieszczonych dookoła publiczności.

W przypadku koncertu z przetworzeniami zespół dysponuje własną cyfrową konsoletą mikserską która bezpośrednio wpinana jest do końcówek mocy (końcówki i głośniki zapewnia organizator.);
- wyjścia sygnałowe z konsolety zespołu realizowane są na następujących złączach:
- 2 x XLR (Canon);
- 4 x Jack 6,3 mm symetryczny;
- Wszystkie wyjścia pracują w standardzie +4dB;
- Istnieje możliwość alternatywnego skorzystania z dwóch wyjść typu RCA - chinch w standardzie –10 dB oraz wyjść cyfrowych w formatach AES/EBU lub S/PDIF coaxial;
- nagłośnienie przetworzeń może być stereofoniczne lub wielokanałowe (w miarę możliwości organizatora)
- np.:
a) stereofoniczna końcówka mocy i dwie kolumny głośnikowe,
b) dwie lub trzy końcówki mocy i – odpowiednio do nich – cztery bądź sześć kolumn głośnikowych rozmieszczonych dookoła publiczności.

Szczegółowe ustalenia techniczne należy każdorazowo uzgodnić z zespołem minimum na tydzień przed koncertem.